Monday, December 6, 2010

kurang 1 musuh, hehehe

now aku dah mlas nak gado2 lagi. semenjak aku gado dgn kau terlalu bnyk org api2 kan kau dkat aku sampaikan aku x sendiri x tahu ia benda betol atau tak. yg pasti aku ckunk dah dlete 1 masalah dalam pale otak aku. tak lah beban sgt nak pikir. hehehe... now aku try ubah diri aku sendiri untuk jadi more better then before! tindik dkat bibir belah kanan aku dah bukak, then rambut aku dari warna merah ke pink and now aku dah hitamkan balek. even aku sayang gler warna wambut toe. dah lah ada kenangan dsebalik warna merah and pink toe. kao cik milano yg membantu aku warna rambut aku. but that time kita masih lg baek and rapat. now everythings has been changes. try to be strong dan pandang kehadapan. GO go shefy alehandra hirres <3

hmmm aku ingat nak kembali aktif buat photoshoot. insyaallah kalau tak ada halangan yg melintang aku nak interview dkat 1 studio nie. harap2 lah dapat. doakan untuk aku okey fwens


**think for my future! cayok!

No comments:

Post a Comment