Monday, December 6, 2010

-.-

bie, kenapa sekarang aku dah rasa tawar hati bila bsama kau . aku dpt merasakan cinta aku untuk kau xlah sekuat dulu. adakah mungkin kerana kau telah banyk kali melaukakan hati aku atau apa? semalam aku telah buat tindakan yg paling bodo sekali lg coz ckp "break" dkat kau. and and seperti biasa kau memberi reaksi yg x boleh terima kenyataan. huh! sampaikan kau sanggup datang ke sg besi semata2 nak slow talk dgn aku. bie, bukan niat aku nak susahkan kau tp sekarang nie pale otak aku dah suntuk gler dgn ada banyk masalah. aku terpaksa lalui sume nie coz aku tak boleh lari dari masalah ia akan buat keadaan jadi lebih terok jika aku buat mcm toe. sesampainya kau dkat sg besi, kau trus call aku and kau mao jumpe aku. aku ckp aku x nak jumpe kau tp kau tagih simpati aku. aku x bleh doe!! kalau aku jumpe kau, aku akan lemah!! :"((

aku hantar 1 msg untuk kau sebelom aku jumpe kau : sbaar lah! aku dkat putrajaya nie. kau x paham bahasa ke bodo! bukan aku yg paksa kau dtg kan! kau yg bodo bangang nak dtg asal.


*terokkan aku nie. tp benda betol aku ndkat putrajaya time toe. kcian kau kna tunggu selama 2 jam lebih br aku datang. and the last hubungan semakin okey bukan nya terok. alhamdulillah

No comments:

Post a Comment