Wednesday, December 29, 2010

indonesia LOVE malaysia

kepada teman-teman sekalian, niat aku ini bukan nya ingin membuat kalian terasa atau pun apa2. aku cuma ingin warga indoensia yg dcintai dan rakyat malaysia yg ku sayangi bersatu padu. walaupun berlainan negara tp kita masih 1 agama , peringat lah bahawa tuhan kita jugak 1 iaitu ALLAH s.w.t ,perlu ke kita memaki sesama sendiri, memperkatakan apa yg tidak benar demi kepuasan yg tidak menjamin apa2 malah membuat org lain menderita. sampai bila/kapan semua ini harus berlarutan/berpanjangan??

aku adalah anak jati medan, Indonesia yg menetap di Malaysia dr umur aku 6 tahun, aku sedih melihat rakyat kedua-dua negara yg aku kagumi dan ku cintai berpecah belah serta menghina sesama sendiri. :(( aku merayu, kembali lah BERSATU!

AMINnnnnn....

No comments:

Post a Comment