Thursday, November 22, 2012


hari semakin pantas melalui hidup ku
ia jelas dgn onak duri 
tanpa aku sedar hampir segenab bulan bersama nya
ohh ya..kalau dihitung pada awal ku kenal
mungkin saja hampir 3 tahun lama nya
sayang sekali ia asik tersekat-sekat seperti filem 

kali ini cerita ku special ku tuju buat ibu
seorang ibu dari lelaki yg ku cintai
iya , mmg ibu nya yg lebih layak dr aku
cuma syaratan nya cukup membuat  hati ku runtuh

buat kamu sang ibu kepada sosok lelaki yg ku cintai
memang aku tidak dpt memenuhi senarai yg kau maukan
aku cuma gadis yg membiak dewasa dgn kekurangan 
wajah ku aja nga secantik kamu , bahkan tubuh ku gempak
percaya kan mmg aku tidak mengikut seperti apa yg kau mau 

percaya lah ibu ..
cinta aku buat anak mu cukup besar , cukup cantik , cukup kaya , cukup dgn segala rasa :))


kau boleh menghina aku ,
kau boleh mendoakan yg buruk buat ku
kau boleh memandang ku dgn riak yg marah 

nga apa2 ibu ,
aku mengerti 
aku udah terbiasa  
tapi ibu .......
aku juga punya harga diri 
tidak seteruk yg kau sangka
tidak sehina yg kau nilai
tidak sejahat yg kau pandang 

terima kasih ibu dgn melahirkan sosok pria buat ku
insyaallah buat ku ibu ...

No comments:

Post a Comment