Wednesday, January 12, 2011

hey malaysia

hellow guys, im back. isnin lepas aku br sampai Malaysia. windu gler dgn kawan2, facebook, blogg and terutama my boyff. selama seminggu berada dijawa, perlbagai pengalaman aku dpt. HAHAHA. pahid and manis pon ada. kirenyew bercampur2 rasa. destinasi pertama aku sampai di jawa,Indonesia ialah yogjakarta. wahh dingin banget disana. after that trus grak ke Pesantren Gontor untuk daftar tp x jadi coz aku kna menuntut 4 tahun kalau study disana. ubah haluan ,terus ke Tebuireng,jombang. selama seminggu di tebuireng adalah pengalaman yg sangat menarik buat aku. bnyk gamba yg aku nak share dgn korang tp on next update k. now nak wat ringkas2 jea. di tebuireng terdapat ramai siswi2 yg manis2 dan angun, malah mempunyai budi pekerti yg baik. mereka sangat ambil berat ttg diri aku sekeluarga. pada mulenye aku nak dok sana tp ntah knp aku tlah tukar pikiran untuk balek ke malaysia. atas alasan tertentu. reaksi emak aku baran habez mcm singa betina. dia try pujuk aku and x dapat. now dah sampai KL pon.

emak aku bg syarat khas buat aku, kalau nak balek malaysia. jgn jejakkan kaki kerumah! sbb emak aku xnak aku ada masalah dgn ayah tiri aku. okey aku terima cabaran tu. emak aku bg aku 1K modal untuk memulakan hidup br. aku sahut cabaran tu. emak aku ckp dia sentiasa mengiringi doa untuk aku. terima kasih emak. sesampai di kl, aku terus chek in hotel dkat area Time Square sendirian sambil mencari2 rumah untuk dsewa bsama teman2 aku. dan sampai sekarang masih mencari. doakan aku okeyyy

today dah hari rabu, its means dah 3 hari aku dkat malaysia, aku dpt rasakan yg bie kesayangan aku telah berubah secara mendadak! hmmmmmm :( pening pale pikirkan dia. seakan ada sesuatu yg dia rahsia kan drpada aku. tp ntah lah... sedih pun ada dgn sikap dia sekarang, kalau aku merajuk bkn nak pujuk dah. "kalau lah dia ada yg lain, aku merayu supaya jujur pada aku" aku x sanggup terluka lg. cukup lah dgn aliff dulu. :"(( tp seboleh2 supaya apa yg ada dpikiran aku tidak betol! aku sayangkan kau bie. hanya kau dhati aku, tak pernah tniat pon nak menghianati kao. selama dijawa, aku langsung x berani memandang lelaki lain lama2 walaupon sehandsome mana. kerna aku dah bjanji pada diri aku, aku kna setia untuk kau seorang tp aku x sangka lepas aku balek KL, kau mule berubah. dah mule pandai menipu aku lg :((

p/s: aku tahu aku x sempurna tp apakan daya ku, ini adalah diri ku dan aku x bisa untuk menjadi seperti org lain untuk kau banggakan sayang

No comments:

Post a Comment