Friday, December 17, 2010

kau milik ku

sayang, tadi aku g putrajaya ngan emak then time balek dlm kete otw balek Sg besi, emak tanye aku "kau masih couple lg ke dgn amy tu?" aku pown jawab dgn rasa takut " tak" and emak ckp "kalau kau dgn dia lagi, ckp je lah" , aku plak trus mengaku "yew emak"

emak aku ckp dia dah mula merestui ubungan kita, dia ckp dia mmg ske kau tp dia paling x suke bile kau pukul aku. harap2 bile emak aku dah merestui. family kau pown sama okey. andai kata aku kena balek jawa jugak, aku redha sayang. mybe sume toe tbaek untuk kita. biarpown bjauhan aku akan sentiasa mendokan supaya kau bjaya and merindui kau setiap masa.

semoga allah beri jalan yg tbaek buat kita sayang :-
I'll make it up to you, however long it takes.

When it crosses my mind, all the things I’ve said that let you down, a little part of me crumbles inside. It’s when things like this happen that make me truly realize that I want to work so hard to prove to you that I’m not going anywhere. You have me, every part of me, and I want to make up to you every mistake I’ve made. You deserve to be happy all the time.

_____________________________________________

Suatu hari nanti, seperti kehangatan pagi, kau akan menyadari… mencintaiku adalah sesuatu yang menentramkan hidupmu.


No comments:

Post a Comment