Wednesday, November 17, 2010

selamat hari raya korban semua

hari ini bagun2 jea aku dapat miscall dr my mum, dia suh gerak g sg besi awal sket coz mao g KLCC. lepas siap2 aku trus gerak sg besi and semua org dah bersiap nak gerak g klcc. my mum yg drive. hahaha. aku mao drive dia x bagi, katanya takot aku bawak laju sangat. sampai dkat klcc aku and my family jalan2 sekitar klcc and g makan pizza hut dulu. x lah lama sangat g sana. kol 11 gerak and kol 4.30 dah balek umah. sebelom balek kami sempat singgah ke surau yg tdekat untuk solat.

*yg paling bestt skali ari nie ialah aku dpt luangkan masa bsama family aku and terutama my mum! along happy sgt hari nie. mak bg apa jea yg along mahu. thanks emak.. iloveyou muah

*yg bad nyew before balek umah my mum kna amek si org tua bodo toe dulu, my step father shitt! u know what aku sindir2 emak aku, :asal x suh anak dia je yg amek. ingat emak nie apa. nak amek dia sume. emak bukan org gaji dia lah. penat dia je nak pikir. penat emak sape nak pikir. huh. rasanya emak aku dengar and sampai dalam rumah aku tgk emak aku x jadi amek dia.haha

*p/s:usya lah gamba aku dgn mum aku. muke aku terok gler bile x pakai make up, kan kan kan? hahaha

-sekian Shefy Alehandra

No comments:

Post a Comment