Saturday, November 13, 2010

meet nur aen



khamis lepas aku ada date dgn baby aku nie. shes name is nur aen. awalnya nak meet kol 11 tp aku terlajak tido and ada hal pulak. sampai jea dkat pavi kol 6 mcm toe kot. and for the first time aku lihat muke dia yg comell and susuk tubuh yg menggoda. terutama boobs dia.. awwwwwww. after meet dpan pavi aku ,aen,momo and other friends g foodcort untuk minum. air yg d'oder ialah soya ais dua. after minum aku bbincang dgn kawan aku joe untuk hantar dia balek seremban trus. kecian tgk dia balek sorang2 dr kl ke seremban. wisau doe. dia kan lesbian kesayangan aku plus aku mmg nak sangat luangkan banyak masa bsama dia. dlm pjalanan ke seremban salah seorg dr kami dlm kete pown bg 1 idea untuk singgah dkat port dikson. hahaha*sorry salah eja.



**kesudahan cerita ini ialah, semasa otw nak cari jalan sri pulai,seremban kami menghadapi kemalangan. kereta yg kawan aku pandu telah melanggar tiang elektrik and kereta terhumban dkat longkang and semua org dlm kereta tercedera. ya allah, terima kasih kerna berikan kami hidup . bagaikan 1 mimpi yg seram padahal ia realiti....

No comments:

Post a Comment